Office Depot 2007 – 2011

Office Depot 2007 – 2011 / Amerikaans bedrijf opererend wereldwijd

Functie: ICT servicedesk en later daarnaast purchasing en Vodafone Sim card Beheer

 

Mijn taken:

 

  1. ICT-Servicedesk medewerker 1e lijns, voor Duitsland, Benelux en Engeland, volgens ITIL en SLA met de organisatie
  2. Inkoop hard- en software voor interne gebruikers (nederland, belgie en duitsland)
  3. Simcard beheer Vodafone voor heel Europa ( blackberry’s en mobiele telefoons) en de rapportage ervan voor de leidinggevenden
  4. Beheren Blackberry servers
  5. Ongeveer 40 systemen/tools de toegangs controle voor gebruikers beheren
  6. Junior systeembeheer taken. In active directory accounts maken, mailboxen aanmaken rechten toegang op mappen instellen, home-directory’s aanmaken, wachtwoorden resetten

Wat zijn mijn winstpunten geweest bij Office Depot :

 

  1. Opzetten in excell en acces, een eigen registratie tool voor hardware en software voor interne gebruikers.
  2. Als een van de weinige, had ik bij office Depot ook de toegangen tot de adobe download site en de Microsoft Volume Licensing Service Center voor downloaden van Microsoft software en licenties.

Reden van beëindigen werkovereenkomst :

 

  1. Er was een nieuwe IT-manager aangesteld in America, Met een nieuwe visie op hoe de ict servicedesken in Europa beter kunnen samenwerken. In de nieuwe werksituatie was geen plaats meer voor mij.