sonetco

Sonetco via Uitzendbureau LeanHR  2014 - 2015

Functie: Helpdesk medewerker 1e lijns voor een internet provider

 

Mijn taken:

 

• Registreren en oplossen 1e lijns meldingen van particuliere klanten in Nederland.

Wat zijn mijn winstpunten tot nu toe bij Sonetco :

 

  1. Ondanks de training van 1 dag, was ik na 3 dagen al in de productie omgeving aan het werk

  1. In twee weken tijd heb ik mij de volgende tools/systemen al redelijk eigen gemaakt
    1. IBS - database van klantgegevens
    2. Solocoo - tool om het interaktieve kastje te benaderen
    3. Remedy en Vantive - ticket systemen
    4. Cosmos - tool om pakketten te traceren
    5. Netadmin - database klantgegevens maar dan technisch
    6. Plato - voor plannen monteurs
    7. Telefoontool - voor aanmelden op de 1e lijns telefoongroep

Reden van beëindigen werkovereenkomst :

 

  1. Ontslag genomen ondanks goede beoordelingen, maar bepaalde werkwijzen waren tegen mijn principes.